Nothing at all.

Min inspiration till att skriva har bara dött. O.o Sitter vid datorn hela tiden men skriver inge blogg. Wierd.
Men men så är det.. Idag har jag bars suttit här och kollat på GW annars varit röksugen..
Ska ta ur min p-stav imorgon. ÄNTLIGEN! Den har suttit i sen 10:e maj 2005 så det är la dags att ta ur den nu. :p
Sen blir det typ p-plåster eller nåt. Någon som har tips på preventivmedel som fungerar bra för er? Vill gärna ha tips! ^^

Jaaa, vad ska jag skriva mer? Hmm *tänker* Ska till ams imorgon och göra en handlingsplan. :p Så på torsdag blir det soc. >.< Ååååååh vill verkligen inte ha något med dom att göra. :( Men men man får la ta och bita i det sura äpplet. Apporopå [stavning?] bita i saker.. Jag äter som en häst! O.o Har smällt i mig två mackor med stekt ägg, två mackor med tomat och smält ost, en banan och en tallrik med flingor och mjölk. ÄR FORTFARANDE HUNGRIG! :O Det är är verkligen psycho. :s

Mamma sa: Du kanske är med barn ändå Rosie. Men det tvivlar jag på. Har ju gjort ett test och det visade negativt. Är väl besviken över det.. Men om jag ska börja skriva om det så kommer jag sitta här hela natten. Markus ville läsa det här inlägget innan han går och lägger sig så får la lägga på ett kol eller två. ;)

Nej nu ska jag smörja in morsans tatuering sen kolla vidare på GW. ;)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Tycker det är så kul att din morsa är så positiv när det gäller det där med barn :D, men så fort p-staven är ur så går det ju ;) bara ekonomi och bostad som fatts :D <3<3<3<3<3

2009-01-19 @ 23:06:02
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: jutta

pring byter du var 3dje vecka eller nått, ppiller suger funkar inte :p spiral funkat hittils iaf vet ej hur länge det håller :p

2009-01-20 @ 20:48:21






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0