Now i've been there.

Var bort till soc idag, vet inte hur det kommer bli med försörjningsstöd. Ska bort dit imorgon med massa papper. Sen ska jag träffa min älskade lilla pappa. <3 Jag känner att jag och pappa har fått ganska bra kontakt mot vad vi har haft förut. När jag va i 15 års åldern så var jag alltid mammas flicka, ville inte bo hos pappa pga olika anledningar som jag inte vill ta upp här. Men nu känns det nästan tvärtom. Eller nej inte tvärtom men jag älskar båda mina föräldrar, ingen tvekan om det. Men det är bara det att ja och pappa har fått så bra kontakt på sistonde. ^^

I love you dad. <3

Hmm, nu ringer jag mitt mysmonster, vi ska till Sälen ikväll en sväng faktiskt. :D Han svarar inte. :( Provar på mobilen. ;)
Han satt på dass! ;D Därför det inte var något svar. ;)

Neej, nu ska jag in och prata lite med mamma.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

hehe satt ju och sket ;), höhö



Hoppas allt går bra med soc nu iaf :D

2009-01-22 @ 17:27:42
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0