One new chance.

Ringde precis till Västerås angående ett jobb. Så det kanske blir Västerås ändå. ni som har följt mig blogg vet säkerligen vad jag menar med det. :p Ni andra kan leta lite i arkivet i mitten på oktober. :p

Ringde iallafall dom nyss, dock så var inte han jag skulle prata med tillgänglig. >.< Såå ska ringa igen om en halvtimme.
Micka du får fan följa med ner om jag flyttar. ;) Och mitt älskade mysmonster måste också följa med, men först ska massa andra grejor fixas.
Får jag det här jobbet så kommer jag ha nära till Fagersta och Sthlm. :D Om jag inte får tjänsten där nere kan jag kanske söka min gamla. Vem vet? ^^

Nej nu har faktiskt mitt mysmonster kommit hem så jag tänkte gå och pussa på honom. ^^

Nu verkar det som att det kommer gå framåt ändå för Rosie. :D

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Hoppas det går bra för dej gumman <3

haha jasså det tycker du ? ;D

2009-01-29 @ 18:29:32
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Markus

Ja du ser :D det går alltid bra tillslut :P<3

2009-01-29 @ 21:54:12
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0