Pissed off!

Jag köpte den här datorn av en av Markus killkompisars ex. Trodde att det verkligen var en ganska bra dator. Liksom något att surfa och blogga med. Men ikke så! >.< BLUESCREEN säger jag bara! Någon som är hajj på datorer här som vill berätta för mig vad det är för fel? Because i'm going crazy here.. Datorn får snart en gratis flygtur in i väggen. Jag har inte lång stubin när det gäller tekninska prylar.. Fråga min mobil. ;)

Nej nu orkar jag inte jävlas mer med det här. Ska sätta igång ett avsnitt av Charmed och varva ner.

Vad har ni gjort idag?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

be farsan att ta med din till jobbet, så kanske den funkar bättre sen om han får titta lite ^^ <3

2009-01-10 @ 23:26:47
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Tina

Jag kan hjälpa. Fast du är lite långt bort. :(

2009-01-11 @ 14:12:52
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: jutta

kvinnor o teknik va säger man :p

2009-01-13 @ 14:08:50






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0