Soon i will sneeze my head off!

Fy fan jag är fortfarande så fruktansvärt jävla förkyld. Kommer snart nysa huvudet av mig. Det är därför jag inte har uppdaterat bloggen någonting. Har knappt suttit vid en dator. Har mest varit ute och festat eller åkt bil. ;) Men imorgon kommer det bli ett långt inlägg. Promise. ^^

Det gick inte att publicera inlägget i Firefox så jag provar med IE. Och se om DET går bättre. :p

Neej nu blir det Charmed och ostbågar med älskling. Sen sova!

Bte, ska göra en till Triquetra tattoo. ;) På handleden. Den kommer inte kosta mycket så det kommer förhoppningsvis bli inom en snar framtid. ;)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Jaa nu blir det myyys :D <3<3<3<3<3<3

2009-01-05 @ 01:22:19
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: jasmine

krya på dig

2009-01-05 @ 22:09:11
URL: http://wizzosis.livejournal.com/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0