Now it's gone.

Jag tog iallafall ur p-staven idag. Det gjorde inte ont, men sprutor och jag det funkar helt enkelt inte. Markus har varit en sån ängel idag. Han kom och hämtade mig hemma för att jag har en väldigt ond hälsena just nu. Kan knappt gå. :( Han satt och höll min hand hela tiden när hon sköterskan på mum skar och stack mig. Tack för det älskling. <3
Det hela började med att jag hade sån ångest när hon skulle sätta igång med allting. Jag bara satt som fastlimmad på stolen, efter ett tag ställde jag mig upp och till slut la mig på britsen. (motvilligt dock) Markus fick sätta sig på britsen han också för att kunna hålla min hand och hålla mig lugn. Fick tillochmed ha mina ben i hans knä, vilken ängel han är. 

I found the one <3

Hmm, vad jag gjort mer idag? Joo jag har varit ner på ams och äntligen gjort min handlingsplan. Skönt att ha det gjort kan jag säga. Nu är det bara för mig att kontakta lite olika arbetsplatser för intervjuer. Bla i Linköping. ^^ Tycker det är en fin stad, kan lätt tänka mig att bo där. (: Frågan är bara om Markus vill det, men tanke på jobb, utbildningar och att alla kompisar och våra familjer bor i Mora. Men men det märks la. ^^  Där finns det iallafall lägenheter. Det gör det inte i den här stan. >.<

Nu blir det mera Charmed och sen sova. ^^ Btw, kommer nog inte ha så ont i ryggen imorgon. ;) Markus tog nämligen hit min laptop. å nu ligger man i sängen och bara är. :D  Skriver mer imorgon.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

linköping? :O det märks väl :)



skönt att den där äntligen är borta :P

2009-01-21 @ 18:20:06
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0