The strongest blog ever.

Jag hittade en blogg för någon timme om en tjej som förlorade sina tvillingar när dom föddes. Jag kan inte ens tänka mig smärtan efter en sådan händelse. Från första ordet jag läste i bloggen till det sista var inte bara mina kinder blöta utan min säng och mitt linne jag har på mig. Jag har aldrig gråtit såhär mycket i hela mitt liv som gör gör just nu.
Gå in och läs hennes blogg och skicka styrkekramar till henne.

Jag skriver det här inlägget i ära till Gabrielle och Antonia, änglabarnen som Melissa är en stark änglamamma åt.

Stöd insamlingen "Från Antonia och Gabrielle" antingen genom att skriva om den på din blogg eller genom att skänka pengar som går direkt till den Perinatalaforskningen, som även inkluderar omhändertagandet av änglafamiljer i sorg.
(Förlåt Melissa om jag tog det citatet från din blogg, men jag kunde inte ha skrivit det bättre själv.)

Styrkekramar till er. <3

Här är hennes blogg.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mamma Melissa

Åh, vad du skriver vackert! Klart du fick "sno orden" -du länkade ju till mig;.)



Åh, vad du är snäll som hjälper till att sprida insamlingen -verkligen! Ser fram emot att få höra om januaris räkningar... hur mycket som kommit in! Spännande -nu har jag ju en massa saker att se fram emot helt plötsligt!



Ps. Du kan få skratta så du gråter också om du kikar in i kategorin Flickornas pappa;.)

2009-01-23 @ 03:13:48
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Jag heter: marlene

läste hennes blogg å fy fan vad jag grät.... jag e så fruktansvärt tacksam att jag har min älskade son å att allt gick bra å att han e frisk. det e så mycket som kan gå fel som man inte kan göra ett skit åt... nu e jag på väg å börja böla igen:P puss

2009-01-23 @ 08:37:58
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Adam

Ja de va verkligen inte kul att läsa om :/ kan inte äns tänka va hemskt de måste vart att mista sina barn så där:(

2009-01-26 @ 04:39:35






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0