Back to my prison, but it feels pretty damn good.

Jag kom tillbaka till Mora igår. Jag ska berätta varför! JO, såhär är det, hade jag åkt till Växjö, eller stannat i Norrtälje hade jag förlorat lägenheten. Såå , jag är hemma i Mora igen, tillbaka till fängelset på tuvan. Dock så känner jag mig inte lika instängd längre. När jag åkte bort fick ajg perspektiv på saker och ting, så jag mår 100 gånger bättre, men inte bra, än. .
Communicare om ca 2 timmar, alla kommer bli chockade. Men men, det är det som är meningen.

Btw, shit vad läsare jag har förlorat. O.o Är jag inte intressant längre?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Hanna

Det är ju faktiskt inte så värst roligt att läsa bara om massa depressioner.

Life is life.

2009-07-15 @ 22:27:51
URL: http://[email protected]






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0