Finally!

Nu ska ni veta att jag mår bra igen. Depressionen är kvar, men jag mår bra! Jag är i Norrtälje just nu hemma hos en kompis till Jutta. Resten av kvällen ska jag bara må bra för en jävla gångs skull! Hoppas att det är bra med er alla där ute ikväll.


Tack för alla kommentarer jag fick idag. Dom är guld värda,
till och med dom som är negativa uppskattas.
  :)


Såå, Anonym som skrev till mig tidigare idag. Jag VET att jag flyr från mina problem, men jag kunde inte göra någonting åt dom även om jag skulle vara här eller i Mora! Jag kunde inte göra ett skit! Jag har saknat Jutta så förbannat mycket så det inte finns. Jag har äntligen fått träffa honom igen och jag är så GLAD över det! Tack för att jag fick komma hit och komma bort från Mora. Det är guld värt. <3

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0