My cellphone.

Alltså mina telefoner har varit med om det mesta. Men den jag har nu tar nog fan priset!
Varje gång jag blir arg på något så går det ut över min stackars lilla Sony Eriksson W350i. Den har varit med om mycket som t.ex sand, vatten (3 ggr), slag, blivit tappad från en balkong, från en bil, nerkastad brutalt i marken, blivit biten.. Ja listan blir lång. I natt har den legat ute i det blöta gräset utanför Jimmys bil. Jag tog upp den till mig, torkade den och se på fan den gick IGÅNG! :D Ja, jag borde egentligen säga godnatt till den redan nu, men om den orkar med några svängar till så ska jag inte döda den än. :) Jag har tre telefoner till på lager som jag bara ska köpa en laddare till, så jag har telefoner på lager om min lilla älskling bestämmer sig för att dö en gång för alla.

Jag kan slänga upp en bild på en sådan här telefon,
men tänk er att luckan är borta, det är repor i displayen och
walkman märket syns inte. :p Så ser min lilla älskling ut. ^^


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0