Now i'm REALLY trying.

Jag är uppe, ioförsig så har jag inte gått och lagt mig än, som vanligt. Aja, Communicare om ca 40 minuter. Möte där och sn coachning med coachen. haha, vad kul det där såg ut. :p Jag har missat mycket på Communicare pga min jävla depression! >.< Jag mår bättre än vad jag har gjort på länge länge. :D Jag vet inte vad det var som fick mig att må så jävla bra, men tänker inte klaga! Absolut inte klaga! ^^ Marie färgade mitt hår i natt TACK gumman! :D <3 Såå, nu är det RÖTT igen, innan såg det ut som fan. O.o Slänger in en före och efter bild när jag har tagit en ny bild. ^^
Neeej nu ska jag försöka få liv i Markus. ^^ Skriver förmodligen mer när jag kommer bort till Communicare.


Lyckades inte få någon bättre bild, det var mörkt ute och min telefon suger! O.o
Ska köpa en digitalkamera så fort jag får ett jobb, klarar inte av låg kvalité längre. >,<
Dodge Challenger, så jävla vacker!
*DRÄGGEL*


Ååååh vill ha! :(


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Therese

Heej! tänkte bara skriva att jag också är ett stooort fan av Charmed! Kan aldrig få nog av det:D jag funderar på att tatuera Triquetra symbolen men vet inte vart än. Såg en av dina och den var superfin! :D

2009-07-24 @ 15:13:43
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Jag heter: jessica

det är min sambos kompis bil...:P hihi den är skitläcker

2009-07-29 @ 21:36:52
URL: http://jessansegna.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0