Point taken.

Mitt förra inlägg ledde till missförstånd, och det var verkligen inte meningen. Sorry gumman, det var inte dig jag menade. Du har funnits för mig i vått och i torrt och jag finns för dig 24/7 det hoppas jag att du vet! Jag älskar dig Marie Matsson. <3

Just nu sitter jag hemma hos pappa, har käkat asgod mat och ät mätt som fan. Tack pappa! <3

Ska la hem och städa upp lite och plocka med lite tvätt inför den stora tvättdagen som förhoppningsvis kommer vara inom en snar framtid. Ni ska bara se mitt berg jag har hemma, men va fan tvättstugan som jag hade var i huset som brann på tuvan, och jag har inte haft någon energi att leta på någon annan, så mammas tvättmaskin har kommit till bra användning. ^^ Aja, nu ska jag smita vidare, pappa ska snart skjutsa hem mig.

Slänger in en bild på mig med en jävligt fejkat leende, men va fan på nåt kort måste man la le? ;)



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Marie Matsson

Naaaaaw desamma gumman min! <3<3<3

Och de första jag la märke till var vilkwet fint kort! Var längesen jag såg dej le så dära.

2009-07-21 @ 19:45:10
Jag heter: RAGNHILD

SÖTNOS!

2009-07-22 @ 02:14:11
Jag heter: sara

vilken fin bild på dig :D

2009-07-22 @ 07:00:48
URL: http://saramalmandersson.blogspot.com
Jag heter: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Bra att du tydliggjorde för din vän:.)) Är så lätt hänt att det blir missförstånd.

2009-07-23 @ 01:01:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Jag heter: Micka

Naaaw :) verkligen jätte söt bild på dej gumman . <3

2009-07-23 @ 04:11:33
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0