Sometimes i feel so hot!

Idag har jag, morsan, Sandra och syster varit och badat. :D Det känns som att det brinner om mina ben, min rygg och mina axlar. :D ÄNTLIGEN lite färg på liket. ;) In other news så älskar jag mitt hår. Det var finare än jag trodde. Tack Sandra för att du hjälpte mig att färga det. <3

Nu ska vi spela kort och jag ska nog knäppa en cider eller två. :p
Communicare imorgon också btw! Tänker jag INTE missa! ^^

Här kommer en översexig bild på mig. xD
ENJOY!



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

FIFAN VA DU E HOT!

DET Ä VÄRSTA LUGNT STUMPAN MIN, BLEV GANSKA NÖJD MED RESULTATET SJÄLV. JAG VILL HA DITT HÅR.



IMORGON SÅ SKA DU OCH JAG BADA. EVENTUELLT.



CAN I LICK YOUR TOES PLX?

2009-07-03 @ 00:25:10
Jag heter: Em.

Men hörru du, det var inte dig jag menade. Det är väl inte bara du, jag & 2 till som går på communicare? Jag vet att du har svårt att sova, och jag klandrar dig inte. Nu när det dessutom är smällvarmt ute så är det inte så lätt heller när man har sömnproblem. Ta inte illa upp vid det jag skrev, för det var verkligen inte mot dig. Det var menat mot alla andra latarslen där borta :)

2009-07-03 @ 20:27:24
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0