Yes i know, i know, i'm the worst writer ever.

Nu är det såhär va! Jag försöker hjälpa mina bästa vänner på alla sätt och vis, men får bara tillbaka ett nej! Jag ska sluta försöka hjälpa er om jag bara får skit tillbaka. Jag försöker vara positiv men ni är bara negativa tillbaka. Jag saknar tiden i Fagersta, till och med när jag bodde med Johan. Visst jag mådde dåligt som fan, men det fanns stunder jag mådde så jävla bra så jag knappt trodde att det var sant. Den lägenheten saknar jag som fan! Jag och Markus ska hälsa på Micke, han bor i min gamla lägenhet. Det kommer verkligen kännas som en befrielse att få komma bort härifrån med Markus. Jag har inte fått någon tid alls med honom på sista tiden pga många olika anledningar. Vi ska få låna en utav mina favoritbilar när vi åter. ^^ Det är en BMW 540i, i love love loooove that car i tell you. <3

Ska bort till pappa och käka idag. ^^ Åh vad härligt att slippa göra mat. Nej, nu blir det en cigg och vänta på att Alex kommer hit. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Marie Matsson

Antingen är jag inte en av dina bästa vänner men attar de och tar åt mej som fan. För du skrivier "mina bästa vänner" så menar du oss alla. Och jag försker finnas här för dej men är de så här du tycker så är de så å!

2009-07-21 @ 17:55:47






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0