As i was saying before.

Den här bloggen är inte död, det är bara det att jag har kommit in i en djävulsk depression och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den.

Any ideas?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Tror du vet vad mitt svar är på det.... skriv, skriv, skriv och gör saker som får dig att må bra (ganska givna svar va?)



Att bara skriva ned tankarna, få ordning på dem, bena ut varför man känner som man känner osv.

2009-06-26 @ 14:45:36
URL: http://www,mammamelissa.blogg.se/
Jag heter: Emelie

Gå ut i solen och var glad att du är frisk, skänk en tanke åt dom som har det mindre bra och som inte har det så bra som du faktiskt har det. du kanske inte har ett jobb, men du verkar ha vänner,familj och andra du uppskattar ! allt sitter i dig själv. börjar man tänka negativt är det klart man mår dåligt, men första steget kan du bara ta , tänk positivt!

that´s an idea.

jag kan aldrig sätta mig in i hur du mår, men jag kan iaf försöka ge dig mitt leende.

2009-06-26 @ 18:48:38
URL: http://memo.blogg.se/
Jag heter: marie Matsson

Försök att umgås med människor, ensamheten gör allt mer värre även fast man vill va ensam när man mår dåligt. Håll dej syselsätt så du tänker på annat och så väl det är kväll så är du så trött så du har inte tid å gröva ner dej och tänka på allt.

Lätt att säga men svårt att göra så men lycka till babe<3

2009-06-28 @ 22:46:40
Jag heter: •°o ღ Em.

Varför hejade inte du idag för då? :/

2009-06-29 @ 20:55:39
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0