Drunk once again.

Jag har supit som faaaaaaaaaaaaan ikväll. ni vet att jg super ganska mycket. Meeen ja blir ALRIG full! MEN NU ÄR JA DET1 O.o Jag och Sandra har druckit masso'r ikväl1 :p Fast Sandra drack nog kanske nog mest, men Rosieär full hon med. .p sorry Fejdan. Jag super myket och jag mår egentligen inte br a et, men just nu mår jag lockrent!  :D

Jag har pratat en hel del med Markus ikväll, sorry Marus, jag snackar väldigt mycket på fyllan. Förlåt.

Nu kommer det en ite så jättenkter bld på mig bar så att ni vet! Sandra teh fotogrpher in teh kitchn! :D



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

jadu ditt jävla as, ringa mig kl sju en lördag morgon!?!?! Vad är det för jävla fasoner?? :P

2009-06-06 @ 11:23:27
Jag heter: Em.

"Lockrent" HAHAHAHA ;D

2009-06-06 @ 13:32:39
URL: http://rockztaaar.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0