Everything's okay! or not....

Det är massor på gång, alla vet inte vad det handlar om, och jag vill inte att alla ska veta det heller. Jag har nämligen öppnat en ny blogg som är helt privat! Det är bara två personer som får läsa den.. I den bloggen skriver jag ner ALLT! Nu får ni bli hur nyfikna ni vill för jag kommer inte ge er lösenordet eller användarnamnet till det! End of story.

Syster är här med mig, vi sitter och kollar om vi ska tanka ner någon bra film som vi kan glo på och käka chips. :D
Jag älskar dig syster. <3

Nej nu ska vi prata vidare om allt mellan himmel och jord. Btw! Jag har fått cigaretter nu, syster köpte ett paket till mig. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: •°o ღ Em.

Men hallå.. sluta va så vrång! Jag vill ju också läsa :P

2009-06-24 @ 10:43:29
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Jag heter: husvagnens replacement

hejj hejj... vet inte vad jag ska skriva men jag sjkulle tydligen det. lycka till me nya bloggen eller nå då:P

2009-06-25 @ 00:55:58
URL: http://minakulor.blogg.nu






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0