I've got something to tell you..

Anonym: Du verkar inte ens kunna skriva ut ditt namn. Så kan inte svara till din blogg eller någonting. Att jag gnäller inte inte så konstigt kan jag säga. Har man bott i Mora i hela sitt liv och har en sk stämpel på sig som är väldigt svår att tvätta bort så är det inte så konstigt att man inte trivs. Alla känner alla i Mora/Orsa/Rättvik. Ja, take a pick! När jag kom ner till Sthlm, var det inte en enda människa som kände mig och det var så UNDERBART! Går man bara ner till centrum här i Mora, kan man förvänta sig ett par skällsord och blickar, bara för att alla tror att dom vet vem man är. Detta är ganska jobbigt i längden.
Så, kära lilla anomym, ta reda på fakta innan du dömer mig.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E

Kära du,lilla Rosie. Jag dömer inte dig på nåt sätt, det är du som vill bort från Mora, jag försökte bara skriva en uppmuntrande kommentar om att vill man så kan man helt enkelt! Det är så sant det du säger om att folk tittar och pratar, det är rätt naturligt på liten ort då alla känner alla i stort sett. tråkigt bara då det blir negativa kommentarer.

sin stämpel går inte att tvätta bort, det är bara att göra som med allt annat, just live with it and make it a good thing.

Livet är toppen,varje dag är den första på början av ditt liv!

Kram E.

2009-06-11 @ 18:51:46
URL: http://memo.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0