A Joke A Day Keeps The Devil Away.

Jag är sämst på att hitta roliga skämtsidor. :p Men här är en, sitter och läser och bara skrattar atm. haha

Här finner ni den. ^^


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mamma Melissa

Ja, jag har också hittat en del roliga bloggar i det sista! Måste spana in ditt tips... kanske är det samma... ;.)



Jag opererade mig på en liten privat klinik. Inte en enda spruta (till min glädje, då jag oftast svimmar då jag är i närheten av de där nålarna) och det kostade 24 000 för två ögon, 21 000 med studentrabatt som jag hade då.



Allting som står i det inlägget "Ögonoperationer och sömntabletter" om operationen är EXAKT så som det gick till -varken mer eller mindre!



Så om det lät överkomligt, så är det överkomligt!:.))

2009-03-13 @ 15:08:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0