My computer will die soon.. I promise!

Om den inte börjar hänga med lite mer så kommer datorn att åka in i väggen inom en snart framtid. >.<
Jag håller på och laddar ner gamla msn, mitt andra fuckade upp sig bara. Jag orkar inte med den "nya". För

1. Den segar ner datorn.
2. Den är ful och tar bara plats.

Kom inte på några fler anledningar. Men jag bojkottar iallafall nya msn!

Någon som håller med? 

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Bart

Jag håller med :D man ska alltid undvika att uppdatera microsoft-produkter i den mån det går, för i praktiken blir det alltid en nergradering har jag lärt mig :)

skönt att höra att du mår bättre nu, hoppas vi hörs snart igen :) kram

2009-03-24 @ 00:30:46
URL: http://barrus.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0