Rosie the driver?

Jag och Taaant har varit nere på trafikskolan på teorilektioner, måste fan börja ta tag i körkortet nu! Känner mig så instängd utan ett.. Efter det så kommer ju såklart problem nr två också och det bil, men det är en senare problem. I natt har jag sovit hos Taaant, vi har pluggat massor och ska snart ner på trafikskolan. Hon ska bara göra sig iordning, såå jag passar på att sno datan. :p Videobloggen som jag la upp igår var väldigt nere, men jag hade en deppdag igår, idag är det bättre iallafall. :) Hmm, har inget mer vettigt att skriva. Ikväll blir det iallafall Kyle XY! :D Joo Markus kom och överrraskade mig och Erika igår, jag satt bara och gapade men det var en riktigt rolig överraskning. :D Tack för det älskling. <3

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

klart att du ska ta tag i det där med körkortet :D jag kan ju inte vara den ända som har det ;) <3

2009-03-17 @ 15:50:32
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: syrran

Nämen gud va bra jag håller tummarna för att det kommer gå galant :D Lycka till gumman puss och kramar

2009-03-21 @ 17:33:20






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0