Give me som energi?

Jag har tänkt att jag skulle städa hela dagen, men det har helt enkelt inte blivit av. Nu försöker jag samla energi till att göra det. Men jag orkar bara inte. Det är inte så mycket att göra heller. Typ plocka upp alla kläder, dammsuga och plocka undad på bordet. Sen kan man ta resten imorgon, fast wait a minute! Klockan är efter 22, då får man inte dammsuga. FUCK! Ja, ja får la ta det imorgon efter Communicare helt enkelt. Tänkte att jag skulle få träffa Jimmy idag, men det finns det förhoppningsvis fortfarande tid för. :p

Nej nu MÅSTE jag verkligen plocka upp här, det ser förjävligt ut.

I miss you. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Haha ja städa är ju allt annat än kul :P

2009-05-31 @ 22:43:12
Jag heter: Sandra

eh ja, och jag som sa att jag skulle hjälpa dej...O.o glömde vi av det eller vad hände? :o

2009-06-01 @ 00:57:21






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0