I know, i know, i know.

Jag har inte skrivit någonting på ett par dagar. Men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva. Skriver jag ner en sak så misstolkas det, och skriver jag ner en annan sak så misstolkas det. Folk blir sårade helt enkelt. Men jag lever iallafall.


Tusen tack för alla kommentarer. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: syrran

skriv va du vill det är din blogg och ingen annans! sen kan man ju välja orden på olika sätt sk kram

2009-05-22 @ 18:40:10
Jag heter: Nina

Vet hur du menar, folk tar åt sig av det man skriver även fast det inte handlar om dom. :S

Men du ska skriva det du vill och tar folk åt sig så är det faktiskt deras problem. :P

Svar: Jag förstår hur du menar, klart du är bjuden :) Men vi ses ju aldrig nyktra så att ses fulla är ju något iaf ;) Men du får göra som du vill. Jag vill iaf festa med dig även om vi inte setts nyktra så många ggr. <3

2009-05-23 @ 10:39:20
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0