Politics.

Jag fick precis reda på att med min energi och min åsikter så kan jag bli livsfarlig inom politiken. Jag pratade nämligen om soc här i Mora och våran socialchef. Hon är allt annat än trevlig när man pratar med henne kan jag luuuugnt påstå. Jag är välsigt bitter när jag pratar om sådana här saker. >.< Killen som kom bort till Communicare och pratade om det här sa att om jag vänder min negativa sida till något positivt och ser till att få prata med rätt folk om det här så kommer det bli förändring. (okej det där med förändring kanske jag nu hittade på, men livsfarlig lär ju säga en del? :p) Jo iallafall det är omvändningen som kommer bli det svåra, men om jag lyckas med det så är det la en bra bit på väg?

Vad tror ni om detta folket?



Vill bara informera er om att jag kommer aldrig ge mig. Jag har aldrig gillar politik, och kommer nog aldrig att göra det heller. Men den här killen fick mig fan att bli intresserad. :) Det är ett stooooort framsteg för mig.

BTW! Vad tycker ni om det nya headern och side'n? I love it! ^^

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: sara

bloggen vart snygg!

2009-05-07 @ 16:52:08
URL: http://saramalmandersson.blogspot.com
Jag heter: Markus

Du intresserad av politik? :P nää nu blommar löken :D

2009-05-07 @ 17:38:43
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Sandra

supertjuuusigt! :D

2009-05-07 @ 23:56:18
Jag heter: jutta

roosie for teh president :p jorra cool text grej o så :p fast jag kanske inte skulle valt en bild jag ut som jag halvdrönar på :P

2009-05-07 @ 23:58:19






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0