Early x-mas present, thanks dad!

Jag är helt överlycklig, men mina tassar och överkropp är lyckligare! :D Pappa köpte nya skor och en ny jacka med täckbyxor till mig idag! Jag behövde ju verkligen en ny jacka och nya skor. Så nu är jag riktigt RIKTIGT glad! :)

Var som sagt ner på hi-vision idag med och pratade med en av mina handledare, efter det vart det ams och sen polisstationen för att fixa en blankett angående utdrag ur brottsregistret. Hmm, sen gick jag och mötte Emma, vi satt ine på Lindex och byggde pussel. xD Vi kom på att det var ju kul och frågade oss själva varför man slutade med det. :p Haha, så idag har varit en kul dag! Men den vart roligare! Andreas kom och träffade oss så smet vi och glodde på skor och jacka. Hmm, *tänker* efter det träffade vi Sagah. Jag och Andreas följde med henne hem och käkade kortstroganoss. GÖTT GÖTT! Tack kerlingsaat! <3 Markus kom dit också, fast han smet lika snabbt. :O

Nu får vi se vad som händer, Sagah och Andreas vill kolla på film, men jag är inte så pigg på det. Fan, det enda jag gör hemma är ju att kolla på film och tv-serier, har trättnat på det snart. Hmm, vad ska man skriva mer? ÄÄÄh, kommer inte på nåt. :p

Vad har ni gjort idag? ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0