Everything turns.

Jag kan inte ens förklara hur mycket jag ville dricka igår, men jag höll mig ifrån alkoholen! Idag sitter jag bara hemma och hoppas på att det ska hända något, att någon ska ringa, eller bara vilja komma förbi på en cigg, eller kanske hitta på nåt med mig. Men jag duger tydligen inte så länge jag är nykter. Jag kanske ska börja supa igen, då kanske ni accepterar mig igen. Jag är ju tydligen en sån jävla tönt som håller mig nykter! Nu blir det mycket gnäll, men jag börjar faktiskt tröttna på att jag aldrig duger som jag är.

Här kommer en lista!

  1. Jag är för snäll.
  2. Jag är för bitchig.
  3. Jag super för mycket.
  4. Jag är nykter.
  5. Jag är dryg och klängig.
  6. Jag är inte tillräckligt kelig och håller mig borta för mycket.
  7. Jag är överviktig.
  8. Jag är slarvig.
  9. Jag är för känslig.
  10. Jag håller allting inom mig.
När ska jag duga egentligen?

När kan ni acceptera mig för den jag är?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Emmma

Du vet vad jag tycker om dig 1 Du e stark och fin som person dom som inte kan accepetera den du är, Be dom knulla en kamel i röven dom är inte värd dig ! Älskar dig gumman <3

2009-11-07 @ 19:46:00
Jag heter: Bettan

Jag tycker om dig som du är! <3

2009-11-07 @ 19:51:02
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Jag heter: Kiwi

Du vet att jag redan accepterar dig som den du är... Skit i vad andra tycker om dig(om det är något dåligt vill säga)! Du är underbar och bäst som du redan är! Ändra inte på dig! Stå upp för den du är. För att du kanske vill vara nykter på en fest eller liknande..

Älskar dig!

2009-11-07 @ 20:11:15
URL: http://kimkiwi.bloggagratis.se
Jag heter: syrran

Du ska va den du är gumman <3 och inte ändra dig för någon annan. Dom personerna är inte värd dig som inte fattar det älskar dig

2009-11-07 @ 20:34:19
Jag heter: erika

ingen som vill leka me mig heller. Så ja vet hur de e. Men de e bara å gilla läget.

2009-11-07 @ 23:59:51
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: Sagah

du vet att du alltid duger för mig och jag gillar dig bäst när du är nykter :p

men jag önskar att du kunde höra av dig till mig lite oftare

2009-11-08 @ 03:12:23
Jag heter: Ammie

Var den du är! om dina "vänner" inte kan acceptera dig för den DU är så är det inga vänner!!

Jag gillar dig iaf rosie, vare sig du vill eller inte =) STÅ PÅ DIG!!!



Kraaam

2009-11-08 @ 13:46:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Jag heter: Em.

Jag är också nykter, inte känner jag mig som en "tönt" för det - för jag mår BRA nu & känner mig fan så mkt fräshare. Duger inte du åt dina vänner så kanske det är dags att rensa i listan..?

2009-11-08 @ 14:49:01
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Jag heter: Sandra N

Du duger gott som du är <3 Försökte ringa dig häromdan, men fick inget svar. Hoppas vi kan ses nån dag!

2009-11-08 @ 22:51:28
Jag heter: marie matsson

Du vet att vi alla tycker om dej precis som du är!

Annars skulle du inte vaRa våran Rosie! <3

2009-11-09 @ 23:23:34
URL: http://diapsalma.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0