I shall not drink!

Sitter hemma hos Örjan med Min pygmé och Per-Arne. Sistnämnda försökte nyss ge mig en öl, fanskapet öppnade den mitt framför nosen på mig och sa: varsågod, ta bara, det är din.

Jag SKA fanimig hålla mig. Och jag tror faktiskt att det är bara är bra att jag är här, för då kan jag lära mig att säga nej till alkoholen. Jag ska hålla mig i en månad! Två helger hittills, och fler ska det bli! Jag är så stolt över mig själv ska ni veta!

Jaja nu ska jag och Micka sätta oss och kedjeröka

Puss


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Jaa vi är duktiga.. hittills xD haha (Y)



PUSS! <3

2009-11-06 @ 19:47:34
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0