It feels wierd, but i'm happy! <3

Alltså, jag och Markus är tillsammans! Men alltså det känns inte som det. Jag håller mig fortfarande undan och han med, men jag vet att det är pga att det känns ovanligt för oss båda. Jag älskar honom så mycket så att det värker i mig. Han är verkligen mitt livs kärlek. Min livsglädje är tillbaka på riktigt!

Sugen på saft som en dåre är jag också kan jag säga! Jaja, jag vet att jag är mästare på att byta samtalsämne. Markus mamma har hemmagjord saft hemma där på Sollerön. Jag skulle nog fanimig kunna döda för ett glas just nu!

Jag saknar dig Markus, vill bara få ha dig i min famn just nu. <3


Bilden är från i somras. :)


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0