Not @ home.

Det är helt underbart att slippa vara hemma! Har sovit hos Markus i två nätter, underbaart! :) Vad vi ska göra idag vet jag inte, han ville att jag skulle bestämma! I have no clue. O.o

Vet inte vad mer jag ska skriva här faktiskt. Jag vill ha pengar, lika black som vanligt igen. Det är SUGER! Ett jobb till mig någon?

Förresten! Jag ska se om morsan eller hennes kompis kunde betala för mig om jag ska spela in mina låtar i en studio. Vill få det gjort någon gång, och se om man ska skicka in den någonstans och få lite feedback på min röst. :)
Hmm, har funderat på om jag ska försöka sluta röka också, nu säger inte jag att jag har bestämt mig, men jag FUNDERAR på det! Har inte viljan än. Alla rökare tänker ju liksom: "Nu jävlar ska jag sluta röka och börja träna!" Men hur ofta händer det då på en skala 1-10? Ja, vi får se om motivationen stannar kvar lika länge som tanken kommer stanna kvar i huvudet. :)

Nu blir det kanske en film eller nåt. Skriver ev ett till inlägg senare.


Måste bara lägga upp en urgullig bild på Markus. Jag vart seriöst kär i BILDEN! :O
Killar i vitt, det finns nog fan ingen sexigare färg på kläder för en kille!
Tack, för att jag får vara här med dig och slippa vara hemma själv. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

jag har en idé om vad som är snyggare än en kille i vitt - en kille i svart! jag tänker lång smal vacker kropp, svarta jeans, svart skjorta, rött hår som skiner i kontrast till det svarta.... vänta nu.. det tycks som att jag började fantisera om min karl. :p tillbaka till verkligheten.

2009-11-19 @ 16:26:24
Jag heter: Micka

Love You Hun, And I Always Will. <3



PUSS! <3

2009-11-19 @ 19:57:30
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: erika

haha.. Han ser väldigt uttråkad ut. :p Ja pengar hade ju varit kul om man hade. Men de e ju inte långt kvar. :) Du vet att du får komma hit me om du vill. Alltid kul me sällskap.

2009-11-19 @ 23:48:32
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0