Present's, but it's not my birthday!

Idag är en bra dag! Den började ca kl 2 i natt då Markus och Micka kom och väckte mig och ville att jag skulle ut och åka med dom en sväng. Då var det bara att gå ur min underbara säng och klä på sig, för att sen gå ner till bilen och till slut åka och köpa cigg. Efter det skjutsade vi hem Micka! Markus sov hos mig. :) På morgonen runt kl 8 gick jag upp och donade med disk och grejer, efter det kom Linda och hämtade mig och vi åkte ner till Hi-Vision på en URTRÅKIGT möte om CV:n, jag kan ju redan så mycket om dom, så det var bara tråkigt. Men men, man kan inte få för mycket information.

På eftermiddagen har jag mest sprungit runt här hemma och städat och plockat undan grejer. Efter det kom världens bästa Denise och Iwe med Kinamat och presenter till mig! Jag vart så glad så att jag inte ens visste vad jag gjorde eller pratade om. Jag fick iallafall nytt påslakan till mitt 2 meter breda täcke! DET behövdes verkligen! Sen fick jag en datastol! ÄNTLIGEN! Aldrig mera ont i ryggen när jag sitter vid datorn. Awesome! TACK! <3 

Jag har äntligen fått börja använda mina fina glas med hjärtan på! Har ju ingen bra kamera så kan inte ta någon bild, men det kommer min vänner. :) Jag bad nämligen Andreas att kolla efter en digitalkamera åt mig på tradera.

Neeej nu blir det en cigg och sen kanske ett avsnitt av Sabrina.

Vad har ni gjort idag? :)

Förresten, jag slänger in en bild på världens bästa Iwe och Denise!
Tack för att ni finns, ni betyder så fruktansvärt mycket för mig, jag älskar er. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Låter som att du haft en toppen dag :) !



Sj har jag setat vid datorn, träffat sara på en cigg, träffat storasyster & Linus ett tag & setat vid datorn. Usch denna dag är trög :/.



Vad händer ikv ?



PUSS! <3

2009-11-04 @ 19:33:14
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: E ☆ Aspelin

Jag ska också börja på Hi-Vision tror jag.. Om jag inte får lov att börja på de andra vad det nu hette :/

2009-11-04 @ 20:39:43
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0