Rosie the chef!

Nu ska ni veta att det här är en STOR grej för mig! Jag är verkligen inget geni i köket, men idag lyckades jag göra biffar, från GRUNDEN! Alltså nu ska inte ni tro att jag har slaktat en ko och så för det har jag inte. ;) Nej nej, jag tinade upp köttfärs, hackade lök kläckte ett ägg och kryddade och sen stekte biffarna! Jag har aldrig gjort något sånt förut, antar att jag är för lat. ;) Till biffarna vart det rotfruktsgratäng, dock inte hemmagjord, så komplicerat blir det någon gång till framtiden! :p

Häär kommer en bild, dock dålig kvalité!
Grönsakerna var slut, så det ser ganska tomt ut på sidan av. >.<

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Maaaaaaat :D !! mums filibabba :D



PUSS!<3

2009-11-16 @ 23:25:10
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Marie Matsson

absolut så får vi ses här snart:D <3

2009-11-17 @ 14:03:57
URL: http://diapsalma.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0