The accident.

Morgonen börjar med att vi får sladd och chauffören lyckas inte häva den, det smäller och jag får ännu ondare i ryggen än vad jag har haft på flera år. Men men såå kan det la vara. Nu sitter vi hemma hos Örjan, men ska nog snart dra tror jag, pallar inte att vara här, det är för varmt och jag är för nykter. ;) Nuu ska det bli en eloge till mig btw, jag fick inte panik på sjukhuset idag!!!! Jag och min pygmé fick sitta med stödkragar i över två timmar, fy fan vad jobbigt det var för nacken och min stackars rygg. Nuu vet jag inte vad som händer, får se vad jag, min pygmé, Sagah och Andreas hittar på. ;)

Puss


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Jaa fy för stödkragar ;) xD haha, men det kan la vara bra ibland ! Haha lite komiskt bara att det är tredje gången jag är på akuten detta år för typ samma saker x) .

Sorry om jag var konstig & tråkig ikväll, vet inte vad det är med mej just nu. Natti Natti !



PUSS! <3

2009-11-15 @ 02:26:45
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0