They say: write everything down.

Jo, precis som rubriken säger, alla säger att jag ska skriva ner mina känslor och tankar. Men ni ska veta att jag är både ledsen och besviken, vet ärligt talat inte vad jag ska tänka eller göra.

Jag är så grymt besviken på en kompis till mig, vet inte om jag kan förlåta henne, det här känns inte bra. :/
Jag har förlorat den personen som betyder mest av allt i mitt liv, hade det som inte fick hända hänt, hade det här aldrig hänt. Am i making any sense?

Tankarna i mitt huvud försvinner inte, jag saknar honom så att det värker i hela mig, allting känns meningslöst. Jag finns där för min vänner 24 timmar om dygnet om det är nåt, det vet dom. Men när jag behöver hjälp så är det bara få som bryr sig. Jag är evigt tacksam till er som finns här för mig. Jag älskar er. <3

Väntar på att första delen av fjärde säsongen på Smallville just nu, det går så segt så det snart börjar växa mossa på mig.

Give me strength!



Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0