Totally wonderful!

Det är helt underbart att få komma hemifrån lite och få umgås med Marie. Jag älskar att vara här, och att sängen är gudomligt skön gör ju inte direkt saken sämre. ;) Vi ha suttit och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag har fått ur mig en hel del kan jag säga. Tack gumman! <3

Nu blir det till att kolla lite communitys och sen prata och röka mer. :)

Jag älskar dig Marie, tack för att du finns! <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marie matsson

Älskar dej med gumman min! <3

Riktigt trevligt att du är här så vi får ta igen allt prat:)

Och de där ska jag säga till jimmy att du gillar den;)

Love you gumman<3

2009-11-09 @ 20:31:33






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0