Treat others the way you want to be treated.

Den här dagen blir bra värre och värre. Jag försöker verkligen, men det verkar inte som att det  räcker för alla andra. Jag lyckas alltid börja bråka med dom människorna jag älskar mest, varför gör jag det? Berätta det för mig någon, snälla?

Nu har jag iallafall fått tillbaka min laptop, helt underbart! Det är så enkelt att skriva. :)

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, orden bara rinner ur mina fingrar på tangenterna, svårt att förklara, men jag tror att ni förstår vad jag menar. Vad jag ska göra ikväll är ännu oklart, jag vill så gärna bara öppna en öl och halsa i mig den. Men då är det mycket jag kommer ångra och förlora. Tar inte den risken. Jag saknar mina vänner, kan inte ringa någon och ingen är online på msn, såå jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Fan vad handikappad jag blir utan pengar på telefonen! Jag HATAR det. :( På måndag får jag förmodligen pengar av soc, då blir det till att fylla på telefonen och betala bredbandsräkningen och lite skulder. Sen förhoppningsvis få färga håret. :)

Vad finns det att göra egentligen? Har någon något tips? Ta en dusch och sen sova? Är snart inne på 11:e avsnittet på tredje säsongen av Smallville, måste få ner fjärde snart, men dåååååligt med seeds, får se hur det går. Aja, nu ska jag inte tråka ut er med det. In other news så blir det snart att ta en till cigg och sen käka candy corn och kolla på mera Smallville. Btw, om ni vill veta vad candy corn är så är det godis som alla ungar äter i USA på halloween. ;) Här kommer en bild på det. :)

Klicka på bilden för att få den större.




Nu ska jag vänta på att Markus kommer in på en cigg, sen ja då vet ni vad jag ska göra. :)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0