Why me?

Markus var precis här och sa att det inte kommer bli nåt mer mellan oss. Jag är knäckt mitt itu. Förvänta er ingenting från mig dom närmaste veckorna. Alkoholen kallar på mig, men jag ska inte röra den. Varför ska det bli såhär för? Jag orkar inte. Jag kan dra åt helvete, det här är sista gången jag litar på kärleken.

Jag älskar dig Markus, know that, and never forget. :'(

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Hörde vad som hänt gumman. :(

Det kommer att bli bra ska du se, det kommer att vara jobbigt ett tag framöver, men sen så kommer du att må bra igen.

Fan. Förlåt så himla mycket att jag aldrig hörde av mej igår ! Känner mej verkligen som en jag vet inte vad just nu. Hoppas att du kan förlåta mej.

Lust att ha sällskap någon gång i veckan ? Tar med mej något gott så kan vi kolla på film eller ngt om du vill. Love You Hun . <3



PUSS! <3

2009-11-12 @ 17:57:07
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0