Worthless bitch.

Det är ju så jag känner mig. Ska jag ljuga istället? I era ögon duger man bara på vissa tider, det är inte riktig vänskap. Nu ska inte ni som FINNS där ta åt er.


Nu vet jag inte vad som händer, Smallville och sen förmodligen sova mer, för man kan ju bara drömma om att någon hör av sig.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sagah

du vet att jag aldrig är längre bort än en telefon <3<3<3 puss å di kelingsat! <3<3<3

2009-11-13 @ 14:50:35
Jag heter: Micka

Jag kan bara inte umgås med dej när du vill att jag ska vara där, jag har oxå andra saker att göra. Jag är väldigt ledsen över det som har hänt, men jag kan inget göra åt det. Och jag känner mej som en jag vet inte vad. Men det är ju bara så. Jag vill kunna finnas här, men det går ju inte alltid. :(



<3

2009-11-13 @ 18:47:55
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0