You guys just cannot miss this!

Tog lite bilder på Markus och jag höll verkligen på att garva ihjäl mig. xD
Nu är det eran tur att få er ett gott skratt här på morgonkvisten!

Enjoy!
Det kommer en skitsöt bild på mig snart också,
jag ser väldigt busig ut trött ut, men wtf ni älskar det, jag VET det. ;)

Picture nr 1! Här har ni säxeeh mään i kjol (handduk) och flanellskjorta! Sexigt Markus! :D


Picture nr 2! Han ser ju förjävla sexig ut! Don't you think? ;)


Picture nr 3! Jag vart faktiskt SÖT där! *ser nöjd ut*

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus P

Haha ja väldigt sexigt hörröduru =P Inte varje dag man får kort på mig utan keps. and i DON'T lite it! hehe

2009-11-20 @ 06:05:54
URL: http://mpersson.bloggsida.se






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0