Alone in the dark.

På onsdag får jag det omtapetserat här hemma! ÄNTLIGEN! Liiite mys hade faktiskt inte suttit helt fel just nu. :)
Hmm, vad ska man göra nu då? Tror att det blir en dusch och sen 4:e säsongen av Charmed. Kl 9 Communicare följt av coachning, sen hem och städa. Måste hålla kvar motivationen bara! :O

Här kommer en bild på mig från förr förra helgen, jag känner mig allt annat än snygg,
tutten är påväg att hoppa ut, men här ska ni veta att jag var totalt redlös. :O Håret såg snyggt ut iallafall.
JO förresten, det har varit en helt nykter helg, three ones to go. ^^

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: egor

är stjärnan en riktig tatuering? :)

2009-10-27 @ 18:24:44
URL: http://egorsamarin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0