Chicken deluxe.

Nu sitter jag hemma hos Denise och Iwe efter en promenad hemifrån,
mina öron är lika röda som ett stoppljus! KALLT! >.<

Vi ska snart äta kyckling, strips och Iwes kantarellsås. :D Jag och Denise har hållt på och donat i min lägenhet hela dagen, nu ser den beboelig ut. Och vilken ängel hon är förresten! Jag hade lämnat dörren upplåst så det bara var för henne att komma in, ville sova ett tag. När hon väckte mig så sa hon bara "gumman, kolla in i ditt kök". Jag som är så trött så att jag ser dubbelt kollar mycket riktigt in i köket. DET ÄR DISKAT! :D Tusen tack för det gumman, du är GULD värd. <3

Nej, nu ska jag vara social här, skriver mer när jag kommer hem. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0