Cravings!

Jag vet att jag har haft den här rubriken förut, men va fan, ingen fantasi atm.

Var upp på moraklockan nyss och köpte choklad och cigg! Jag satt här hemma och kollade på ett Sex and the city avsnitt där Miranda käkar chokladtårta. Jag bara satt här och bet på naglarna medans jag såg henne bara tugga och tugga på sin jävla tårta! O.o Efter en stund frågade jag Markus på msn om vi kunde åka upp till klockan en sväng, erbjöd mig att tanka, dock hade han ingen bil. Såå då frågade jag Andreas, han var seg att svara på msn såå jag ställde mig och diskade. Efter en stund ringer min mobil, det är Andreas! :D Han frågade om jag ville upp till klockan, varav jag typ "JAAAAAAAAA!" Såå då kom Örjan, Micka och Andreas och hämtade mig. Nu sitter jag här med en daim och en snickers! :D Wuuuuunderbaar!

Vad har ni gjort idag? :)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em

Haha lät du hennes tårta fresta dig ;) ?

2009-10-13 @ 14:21:41






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0