Fucking wonderful!

Helt underbart att få sitta vid en laptop! Jag vill också ha en! :( Jag har ju ioförsig en stationär och en laptop, men laptopen är tvärdöd, och den stationära med inte ens 512 i ram-minne, ja ni förstår mig säkert. >.<

Tack HT för pizza ochsällskap, du ställer alltid upp för mig. Det betyder så mycket för mig. Jag älskar dig. <3

Som jag har skrivit förut eller vänta nu här, jag vart osäker, vet inte om jag har skrivit något om det här. :s Skit samma, jag har en vit månad just nu. Ska inte dricka alkohol! Jag förstör bara så innihelvete för mig, börjar bråka med Markus och mina vänner, vill verkligen inte det. Jag klarar inte av att förlora dom. Dom är mitt allt. Och nu vill jag bara göra en sak klar! Jag och Markus är INTE tillsammans! Nu behöver ni inte fråga mig nå mer om det, inte han heller för den delen.

Hmm, vad händer mer ikväll? Vet inte, förmodligen mera Kyle XY, sen sova.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E ☆ Aspelin

Åhh, du är gullig :) Vi får ta & träffas oftare hörru!! :)

2009-10-25 @ 20:19:09
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0