I feel alive again!

Jag kan inte ens förklara hur bra jag mår just nu. :D Stefan som man inte har träffat på år och dar kommer upp hit och hälsar på. :D Jutta kommer upp den 16:e eller 17:e tror jag. Jag är massa jätteglad! :D

Idag har jag faktiskt läs och häpna! Varit på Communicare! Tadaaaaa! *applåder* Satt där och höll på att somna när coachen pratade och visade upp olika CV:n, jag har ju redan ett som duger så jag behövde inte bry mig så mycket om det. Hehe. Efter det gick jag bort till brofästet och köpte en baguette och en cappuccino (stavning?) gött som bara den! ^^ Där träffade jag min Taaant också. :D Det var verkligen inte igår jag träffade henne, vi ska ev ta en öl till helgen. Om hon har tid vill säga. Yes yes, hmm, vad harjag gjort mer då? Jo! När jag kom hem så däckade jag i 3 timmar för att sen inte kunna somna om. >.< Så jag antar att Rosie kommer sova gött inatt! Ska till Communicare kl 13 imorgon på möte, det var några som skulle komma dit, kommer inte ihåg vilka, men dom skulle prata om fördomar! :D Det är la mitt ämna utan tvekan! Efter det ska jag bort till soc och ams, måste prata med min handläggare nämligen.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men jag har iallafall varit duktig idag. :D

I miss you. <3

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Ja ska nog inte göra nått då.. så de går säkert..:P vem e de du saknar?? xD

2009-10-06 @ 16:45:58
Jag heter: syster

Va kul att höra:) glad för din skull att du mår bra Go girl keep up the good work <3

2009-10-06 @ 19:25:49






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0