I've never felt better.

Just nu känns det som att jag lätt skulle kunna bestiga Mount Everest! Jag mår så bra, och vill göra allt! Vi var ju iväg till Falun och skulle lämna av Iwe där, han skulle in på operation. *håller tummarna för dig Iwe att allt ska gå bra*
Jo, iallafall, på vägen ner till Falun så satt jag bara i mina egna tankar och bara mådde bra! Helt UNDERBAR känsla! Nu när jag och Denise kom hem så känns det bara bättre. Den här känslan får aldrig någonsin försvinna. I feel like i'm on top of the world! :D

Vad har hänt mer idag då? Joo, jag var till Communicare, slutar tyvärr där på fredag. :'( Kommer verkligen sakna dom där. :/ Det blir till att börja på något som jag inte ens kommer ihåg namnet på via ams. Såå, vi får helt enkelt hoppas på det bästa. Hmm, vad ska man skriva mer då? JO! Som jag säkerligen har skrivit tidigare, så har jag väldigt dåligt med stora glas hemma. "grogg-glas" som det så fint kallas! Tycker verkligen inte om såna där små glas som alla barn dricker saft ur, nej nej nej, det ska vara REJÄLA glas som man slipper fylla på hela tiden! SÅNA har jag köpt idag! 5 st för 30 kr, det var bara sååååå värt det! :D Sen två st glögg-glas med hjärtan på, skitsöta! :D Det kommer bilder på dom sen när jag får tag på en kamera. :)

Neeej nu blir det till att babbla med folket på msn och sen hänga tvätt, btw! Sängen jag sov i inatt den är äkta kärlek! <3

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Cassandra

Precis den känslan har jag också haft ett tag, helt underbart, man känner sig oslagbar.

och ta för kommentaren om vaccinet, verkar som att vi tycker likadant :)



Kram

2009-10-28 @ 21:27:16
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Jag heter: Emma

LÅt mig gästblogga ! SNÄLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA

2009-10-29 @ 01:28:59






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0