Physique bad, psychic good.

Psykiskt mår jag faktiskt bra. Fysiskt, när det gäller min kropp så är det helt åt helvete. Så länge som jag bor i Mora har jag ingen motivation till någonting. Så fort jag kommer härifrån är det som att någon lägger solen i mina ögon, jag blir en helt annan människa. Men jag vet att om jag flyttar härifrån förlorar jag det som betyder mest för mig, vet inte om jag klarar av det.

Jag vill bara ha någon att prata med som inte dömer mig eller himlar med ögonen. Någon som bara håller käften och lyssnar på mig som jag lyssnar på dom. Nu ska inte mina kompisar ta åt sig av det här, jag vill bara skriva av mig. Jag vet en person som tar åt sig speciellt mycket och det personen menar jag INTE. Du vet vem du är.

Jag tänker på Sthlm hela tiden och hur jävla mycket jag saknar den jävla staden! Jag vill men vill inte flytta.

FUCK! Jag vet ingenting längre. Jag vill ha tillbaka mitt självförtroende och så vill jag ha någonting som bara en person kan ge mig, kärlek.

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0