What if?

Alltså tänk er, om jag hade haft en digitalkamera! Då hade då bloggen vart mycket roligare att läsa kan jag säga, dock lever jag på socialbidrag, och kan därför inte köpa en, så får ni leva med den fruktansvärt dåliga kvaliten på mobilen. Men jag lovar er att när jag får jobb, då jävlar skaffar Rosie sig en ordentlig digitalkamera. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E ☆ Aspelin

Det gick bra, det var bara sängen som står på högkant som blev blöt. Förhoppningsvis börjar den inte möggla eller så, det är ju lite svårt att slita av tyget & torka torrt invändigt :/

2009-10-16 @ 09:29:58
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0