Yes yes.

Ny header tack vare Emelie. Tusen tack gumman! :D Har pillat med designen lite här och det ser faktiskt riktigt bra ut tycker jag. Har ni några ideer på ågon ändring jag kan göra? :) Btw, profilbilden är gammal, från förra sommaren, men den blir utbytt så fort jag får tag på en kamera!

Förresten, funderar på om jag ska färga håret brunt igen. Vad tror ni om det?
Rött kanske inte var så passande ändå? Ge mig tips!


Har bråkat med den personen som betyder mest i mitt liv, förlåt det var verkligen inte meningen. :/ Jag har blivit på dåligt humör med tanke på att MS-gubbarna ringde och sa att lägenheten blir inte klar förrän på måndag eller tisdag. Jahapp! Vart fan ska jag då ta vägen hade dom tänkt? :O Jag kan inte bo hos Denise och Iwe, min rygg klarar inte av soffan tyvärr. MS-killen ringde för en stund sen och sa att två väggar har blivit tapetserade och så tar dom resten på måndag. Ja, jag får hoppas på det bästa iallafall. Emma! Klart som fan att du kan få gästblogga. :p Iiiinga problem. Det är bara för dig att skriva inlägget och maila det sedan till mig, så blir det publicerat så fort jag har läst igenom det. :)

Nu blir det en cigg och ett glas cola, sen ner på stan verkar det som. :)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E ☆ Aspelin

va så lite så :) Va snyggt du fick till resten av designen! :D

2009-10-29 @ 11:05:25
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Jag heter: Markus P

Ser bra ut =D Btw så är profilbilden från förra vintern =)

2009-10-29 @ 12:34:46
URL: http://www.mpersson.bloggsida.se






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0