Super-aunt Rosie!

Det är jag det! :D Jääävlar vad jag har busat med Julius idag. :D Han är verkligen helt underbar och nästan mysigare än Markus. DEN ni! Och Markus är liksom den mysigaste personen som går i ett par skor eller ett par strumpor.  Hehe. :p

Det kommer inte vara lätt att åka härifrån imorgon, jag kommer sakna syster, hennes kille och Julius så FRUKTANSVÄRT mycket! Och för er som inte har förstått det så har jag TVÅ systrar. :p En i Växjö och en i Sthm, men syster Stella bor nästan mer i Mora nu. ;) Hmm, vad ska man säga mer? Jag funderar starkt på att ta några saltiner med det hääär på. ;D

Jo anledningen till att jag är super-aunt är för att jag har hjälpt syster med Julius idag. :) Gått och burit på honom, lekt med honom, gosat med honom och bara fått honom att skratta. Han är bara för underbar. <3

Runt k 10 ska jag och pappa sätta oss i bilen och åka upp mot Mora igen, så för er som saknar mig så fruktansvärt så är jag hemma ungefär vid 18-19 kanske. :p Någon som vill sova hos mig imöra? Jag vill inte vara själv. :(

Neeej nu blir det saltiner med ni vet vad på. ;)

PUSS

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0