Overslept.

Min mobil ringde inte imorse eller så har jag stängt av den i sömnen. Fan alltså att det ska gå åt helvete! Kanske kan åka med Buus till Våmhus idag, sen ta bussen hem som går 18:08. Sitter och funderar på vad jag ska äta till frukost. Det blir förmodligen mackor eller en färdigrätt. Det här med praktiken då! Jag känner själv att hela min kropp bara säger nej, men det är iallafall något att göra. Det märks hur det blir.Måste bort till Communicare också och skriva in mig igen, Är evigt tacksam till min coach som valde att skriva in mig igen. :)
Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar på sistone, men det är mycket som händer just nu. Får helt enkelt se hur det blir med allting.
Jag gillar utsikten grymt mycket!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: M

Det kan hända att jag snart är tillbaks på communicare jag med. :) Men bara kanske. :) hihi

2010-04-29 @ 21:46:11
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0