Morning.

Jag vaknade runt 5 i 5 imorse, kunde inte somna om heller, nu har jag stökat omkring här hemma, kokat kaffe, diskat och rökt min morgoncigg, babblat med Jonas på msn och bara varit. Är fruktansvärt rastlös just nu, vet inte vad jag ska hitta på. Funderar på om jag ska ner i förrådet och hämta upp en kartong med kläder jag hittade igår. Kanske nåt som jag har letat efter länge som ligger där. *hoppas* Jaa, nu blir det nog förrådet och sen upp igen och ta någon macka och koka ägg. :)

Vad ska ni göra idag? :) Jag ksa bort till Communicare kl 10 efter det kanske det blir en tvättid, får se. )

PUSS

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Bloggsvar: Ligisten var supertidig med allt, så han pratade för fullt redan i den här åldern. Han var i samma ålder som Elvis är nu, när vi var på utlandssemester. Där övertalade han oss att klättra upp på ett hööögt berg varje dag. Det fanns nämligen en liten kyrka på toppen och han påstod att han "kände sig närmare gud" där uppe. (Vi har aldrig pratat om gud och har ingen tro.) Vi var så häpna så vi knatade upp med honom varje dag. s



Elvis har ingen susning om vad gud är för något och han skulle inte kunna leda hela familjen upp för ett berg för att känna sig nära hahahah. Vi är fortfarande på nivån "E de dä?" och "Lassbil".

Jag heter: RAGNHILD.

hahaha själv somnade jag ganska exakt runt fem! :D nu ska jag krypa ur sängen och rulla nerför trappen och försöka få kontakt med morsan.

2010-02-10 @ 14:38:10






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0